Jak se zdravě zbavit přebytečných kilogramů?

Jak se zdravě zbavit přebytečných kilogramů?

Málo kdo je spokojený se sviói váhou. Nacházíme tedy další způlsoby, aby počítadlo na osobní váze ukázalo nekolik kilogramů méně, ale často se naše snaha končí neůspěchem nebo rychlím návratem k původní váze. Jask tedy skutečně zhubnout?

Pomino, že tu a tam nám lidé opakují, že zázračné diety jsou to nejhorší co můžeme zkoušet a i přezto nacházíme a zkoušíme další, které jsme znalezli v časopisu nebo v internetě. Taková dieta má způsobit, že se konečně začneme sami sobě líbit. Kdo by konec konců nechtěl vidět výsledky teď, v tomto momentě, místo měsíčního odepírání si oblíbených výrobků? Ale aby jsme se jednak nezklamali další nepříjemnou situací s jo-jo efektem, je potřeba najít zlatou střední cestu, která se drží několika prostých zásad.

1. NE hladovce, ANO racionální výživě. Přesvědčování se pod nátlakem, že odepírání si čehokoliv je nejkratší cesta k plochému břichu nás pouze přivede k nenáviděnému jo-jo efektu (protože se nedá celý život strávit na hladovce) a do toho ještě do vysílení organizmu. Místo toho, aby jsme vynechali každé důležité jídlo, jezme častěji (každé 2-3 hodiny ), ale méně. To způsobí, že metabolizmus bude neustíle stimulován a náš organizmus bude spalovat dodávané kaorie místo odkládání jich na později, což se děje v případě nízkokalorických diet.

2. Změna návyků na lepší. Vystačí malé změny, aby jsme dosáhli velkých efektů, jako například výběr minerální vody místo barvené a sycené, redukce potravin připravených na tuku, omezení sladkostí a eliminace fast food.

3. Více pohybu. Není nic lepšího co urychlí hubnutí než sport a cvičení. Aby docílit nejlepších efektů, je vhodné se zapsat na pravidelné tréningy - do klubu fitness nebo do sportovního klubu, který se zabývá konkrétním druhem sportu - a k tomu ještě připojit cviky na části těla, u kterých by jsem se chtěli tuku zbavit.

4. Stát si za vařením doma. Největším vrahem v hubnutí je nezdravý fast food a potraviny, kterými se často objídáme v práci nebo mezi aktivitami mimo domov. Aby jsme skutečně liminovali tyto protivníky, je třeba posvětit trochu času na vlastní přípravu sandvičů nebo salátů, které vsi vezmeme s sebou do práce a obědy, které sníme po příchou zpráce domů. Vždy u sebe musíme mít zásoby zdravých zákusků - mandle, mrkev nebo bílý jogurt - díky tomu unikneme návštěvě v baru rychlého občerstvení nebo automatu s sušenkami.